سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژل های افزایش قد اصل بیتال حرفه ای با شرایطی باور نکردنی و قیمتی

ژل های افزایش قد اصل بیتال حرفه ای با شرایطی باور نکردنی و قیمتی بی نظیر به فروش میرسند09386932322


ژل افزایش قد نوعی کفش است که در آن  مراکز فروش ژل افزایش قد  نسبت به انگشت پا به طور قابل توجهی از سطح زمین بالاتر است. آنها بلندتر به نظر می رسند ، صدای عضلات پاها را برجسته می کنند و باعث می شوند پاهایشان بلندتر به نظر برسد.   خرید حضوری ژل افزایش قد  انواع مختلفی دارند که در سبک ها ، رنگ ها و مواد مختلفی وجود دارند و در سراسر جهان یافت می شوند. آنها معانی فرهنگی و مد روز مهمی را به خود القا می کنند که عمدتا توسط بافتهای تاریخی طی 1000 سال گذشته شکل گرفته است. پوشیدن ژل افزایش قد بیتال  با برخی مشکلات سلامتی همراه است.

ژل افزایش قد در مشهد قدمتی طولانی دارد و قدمت آن به قرن دهم باز می گردد. به عنوان مثال ، سواره نظام ایرانی برای اطمینان از ماندن پاهایشان در رطوبت ، نوعی چکمه با  ژل افزایش قد در شیراز  به پا می کرد. اسب. این روند به چکمه محبوب گاوچران قرن 21 تبدیل شده است. داشتن اسب گران و وقت گیر بود ، بنابراین پوشیدن  ژل افزایش قد درتهران به این معنی است که صاحب آن ثروت قابل توجهی دارد.  این استفاده عملی و م ofثر از پاشنه ، استانداردی را برای بیشتر کفش های اسب سواری در طول تاریخ و حتی امروزه تعیین کرده است. بعداً ، در قرن 12th در هند ،  ژل افزایش قد خارجی پا دوباره قابل مشاهده است. تصویری از یک مجسمه از معبد راماپا این موضوع را ثابت می کند که نشان می دهد پای یک زن هندی در کفشی بلند شده پوشیده شده است. سپس ، در طول قرون وسطی ، هر دو زن و مرد کفش های سکویی می پوشیدند تا بتوانند خود را از زباله ها و خیابان های پر از مواد زائد بالا ببرند.  در سال 1430 ، بعضی اوقات ارتفاع chopines 30 اینچ (76 سانتی متر) بود. قانون ونیز سپس ارتفاع را به سه اینچ محدود کرد - اما این مقررات به طور گسترده ای نادیده گرفته شد.  قانونی در قرن هفدهم در ماساچوست اعلام کرد که اگر زنان با استفاده از ژل افزایش قد را از کجا تهیه کنیم مردان را به ازدواج بکشند ، تحت همان رفتار جادوگران قرار می گیرند




ژل افزایش قد داخل کفش مدرن توسط فرستادگان عباس بزرگ در اوایل قرن هفدهم به اروپا آورده شد. مردان این لباس ها را می پوشیدند تا وضعیت طبقه بالای خود را نشان دهند. فقط کسی که مجبور به کار نبوده است ، هم از نظر مالی و هم از نظر عملی ، توانایی استفاده از چنین کفشهای عجیب و غریبی را ندارد. پادشاهی مانند پادشاه لوئیس چهاردهم برای اعطای مقام پاشنه می پوشید. با کفش گرفتن کفش ، و سایر افراد جامعه شروع به  خرید اینترنتی ژل افزایش قد کردند ، اعضای نخبه دستور دادند که پاشنه پا  خرید کفی ژله ای افزایش قد را حتی بیشتر بلند کنند تا خود را از طبقات پایین متمایز کنند.  مقامات حتی تنظیم طول یک پاشنه مخفی افزایش قد  بلند با توجه به درجه اجتماعی را شروع کردند. کلاوس کارل این طول ها را در کتاب کفش خود آورده است: "½ اینچ برای مردم عادی ، 1 اینچ برای بورژوازی ، 1 و ½ اینچ برای شوالیه ها ، 2 اینچ برای اشراف ، و 2 و ½ اینچ برای شاهزادگان".  همانطور که زنان می گرفتند برای اختصاص دادن این سبک ، عرض خرید پاشنه افزایش قد  پا به روش اساسی دیگری تغییر کرد. مردان پاشنه مخفی مردانه  ضخیم داشتند ، در حالی که زنان کفش های نازک. سپس ، هنگامی که آرمانهای روشنگری مانند علم ، طبیعت و منطق بسیاری از جوامع اروپایی را تسخیر کرد ، مردان به تدریج از پوشیدن  لژ افزایش قد منصرف شدند.  پس از انقلاب فرانسه در اواخر دهه 1780 ، پاشنه ها ، زنانگی و سطحی نگری همه با هم گره خوردند.  به این ترتیب ، پاشنه پا با احساس فرض غیر عملی بودن و اسراف یک زن ارتباط بیشتری پیدا کرد.







طرح ژل افزایش قد 8 لایه فرانسوی از اواخر دهه 1600 تا حدود دهه 1720 وزن بدن را روی توپ پا قرار داده و با پارچه توری یا بافته تزئین شده است (در تصویر). از دهه 1730 تا 1740 ، ژل افزایش قد 10 لایه  با انگشت پا برآمده و بستن سگک محبوب شد. دهه 1750 و 1760  ژل افزایش قد 12 لایه  و لاغر و بالاتری را معرفی کرد. دهه 1790 این روند را ادامه داد ، اما ترکیباتی از رنگ را به آن افزود. بعلاوه ، در تمام این دهه ها ، تفاوتی بین کفش راست و چپ نبود.

ژل افزایش قد 14 لایه - قطعه نهایی کفش های مد روز - مسیری طولانی را طی کرده است. این کفش که غالباً مورد بحث و بحث بوده است ، همیشه آن چیزی نبوده است که امروزه آن را می شناسیم. با گذشت زمان ، به طور قابل توجهی تکامل یافته است. و این همان چیزی است که این مقاله به دنبال مطالعه آن است - سفر لژ مخفی افزایش قد  تا به امروز.

اعتقاد بر این است که نسخه رسمی  لژ مخفی کفش پاشنه بلند پس از سال 1533 به وجود آمده است. با این حال ، نسخه های غیر رسمی خشن تر ، از گذشته های دور شناخته شده است

نقاشی های دیواری مصر با قدمت حدود 3500 سال قبل از میلاد مردان و زنانی را نشان می دهد که لژ مخفی کفش مردانه  پوشیده اند ، برخی از آنها پاشنه مخفی ژله ای دارند. اعتقاد بر این است که این پاشنه ها بیشتر برای موارد خاص پوشیده می شدند. قصابی ها در مصر همچنین به دلیل جلوگیری از قدم گذاشتن بر روی لاشه حیوانات ، پاشنه ژله ای افزایش قد می پوشیدند.

این روش ساختن ژله افزایش قد به عنوان یک جز separate جداگانه که به راحتی می تواند به کفش متصل شود تا سالهای 1500 ادامه داشت. با گذشت زمان ، این امر منجر به تولید  کفی ژله ای افزایش قد  به صورت یک تکه شد. محبوبیت کفش پاشنه افزایش قد  دار در دهه 1500 بطور قابل توجهی افزایش یافت. بیشتر آنها توسط سوارکاران مورد استفاده قرار می گرفتند ، زیرا مانع از لیز خوردن پا در رکاب هنگام سوار شدن می شدند. کفشی پاشنه دار که در ابتدا برای سوارکاران طراحی شده بود تقریباً 1 تا 1-1 / 2 اینچ ارتفاع داشت و از نظر ظاهری شبیه چکمه های کابوی یا چکمه های سواری امروزی بود.

در اواسط 1500s ، پاشنه لاغرتر و شیک تر شد. این تغییر به دلیل کفش های پاشنه بلند شیک که توسط کاترین دی مدیچی مشهور شد ، ازدواج کرد و در سال 1533 با هنری ، پسر پادشاه فرانسیس اول فرانسه ازدواج کرد. کاترین که به دلیل کوتاهی قد ، کفش پاشنه بلند به پا کرد ، باعث محبوبیت بیشتر آنها به عنوان "لوازم جانبی مد" و نه "لوازم جانبی کاربردی" شد. در سال 1580 ، کفش های پاشنه بلند مد روز عمدتا توسط طبقه مرفه جامعه پوشیده می شد ، که منجر به ابداع اصطلاح "پاشنه خوب" ، به معنای شخصی که از نظر اقتصادی خوب بود ، شد.

همچنین شواهدی به دست آمده است که نشان می دهد مردم در یونان باستان و روم  ژل طبی افزایش قد به نام "Kothorni" یا "Buskins" می پوشیدند. ژل افزایش قد اصل از چوب ساخته می شوند و عمدتا توسط بازیگران پوشیده می شوند. شواهد دیگری از پوشیدن ژل بلندی قد  در زمان های قدیم از روم باستان ، در زمان هایی که فحشا غیرقانونی تلقی می شد ، ناشی می شود. در این دوره ، کارگران جنسی به منظور شناسایی از  ژل افزایش دهنده قد استفاده می کنند.

در قرون وسطی در اروپا ، محصولی به نام "Pattens" بیشتر توسط مردان و زنان استفاده می شد. منظور از آن زیره های چوبی بود که به راحتی می توانستند به کفش متصل شوند ، به طوری که از قدم زدن روی خاک هنگام راه رفتن در فضای باز جلوگیری می شود. اعتقاد بر این بود که "Pattens" پیشگام اختراع "Chopines" است. "Chopines" به نسخه ابتدایی تری از ژل افزایش قد سیلیکونی  سکوهای امروزی اشاره دارد که در دهه 1400 در ترکیه اختراع شده است. تا اواسط سال 1600 بیشتر در سراسر اروپا مورد استفاده قرار می گرفت. قد chopines تا 30 اینچ می رسید و زنان باید از عصا یا کمک خادم استفاده کنند تا بتوانند راحت راه بروند بدون اینکه از آن جدا شوند. مانند پتن ها ، چوپان ها نیز به ژل افزایش قد ارزان  بسته می شوند و بیشتر توسط خانمها پوشیده می شوند.


 

سفارش لژ مخفی کفش زنانه و مردانه ندارد

ژل لاغری خوب  یعنی همان ژل لاغری دوقلو میباشد