سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از گن های لاغری ساعت شنی برای مجالس مهمانی09386932322

استفاده از گن های لاغری ساعت شنی برای مجالس مهمانی09386932322


گن ساعت شنی کمری دستگاه های مکانیکی هستند که برای مدل سازی دور کمر استفاده می شوند. به لطف استفاده از آنها ، می توانید نتایج مشابه اسکوات را که به صورت سیستماتیک انجام می شود ، بدست آورید. این یک روش موثر برای تقویت عضلات شکم است ، اما برای سوزاندن چربی های اضافی بدن نیست.

گن ساعت شنی ارزان چیست؟

گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی از کف نئوپرن ساخته شده است. این ماده معمولاً در اطراف شکم پوشیده می شود ، اما اغلب در بازوها و رانها نیز برای تسریع روند لاغری این قسمتهای بدن استفاده می شود.

افسانه ای که اغلب تکرار می شود ، تأثیر گن ساعت شنی مردانه در چربی سوزی موضعی است. بیشتر تبلیغات گن لاغری شکم و پهلو به گونه ای است که تمام کاری که شما باید انجام دهید پوشیدن کمربند است و با جادو شروع به از دست دادن چربی از ناحیه نصب  گن لاغری ساعت شنی می کنید. حقیقت این است که ما دما را به صورت محلی افزایش می دهیم و بیشتر عرق می کنیم ، اما این ارتباط چندانی با چربی سوزی ندارد ، که به لطف نئوپرن از دست نمی دهیم.

اگر گن ساعت شنی تاپی به طور مستقیم در چربی سوزی نقش داشته باشد ، بیشتر ما مانند مردان و زنان جلد مجلات تناسب اندام و تغذیه به نظر می رسیم. به طور واضح باید گفت ، به لطف  شکمبند ساعت شنی ، تعریق را افزایش می دهیم که می تواند مستقیماً به کاهش وزن تبدیل شود ، اما نمی توان انتظار داشت که باعث چربی سوزی در مناطق حساس شود.

چگونه از  گن ساعت شنی اصل  استفاده کنیم؟

برای دریافت نتایج قابل مشاهده کمربند لاغری ، هر روز حدود نیم ساعت از آن استفاده کنید. بستن کمربند برای مدت زمان کوتاه باعث تقویت عضلات نمی شود ، در حالی که مدت طولانی تری با آن می توانید نتیجه بهتری نداشته باشید. به گفته تولید کنندگان ، نتایج قابل توجه ورزش را می توان پس از چند هفته بدست آورد ، متأسفانه حقیقت این است که گاهی اوقات باید چندین ماه منتظر آنها باشید.

در عین حال ، باید به خاطر داشت که استفاده از  قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا  ، ماهیچه های شکم را بدون سوزاندن چربی شکل می دهد.

تاثیر گن ساعت شنی چیست؟

از آنجا که مهمترین شک و تردیدها در مورد چربی سوزی با خرید حضوری گن ساعت شنی را برطرف کرده ایم ، می توانیم به سراغ اثرات استفاده از آن برویم. کمربند نئوپرن قبل از هر چیز عمل می کند

بهترین مارک گن ساعت شنی اثرات زیر را دارد:

تسریع فرآیندهای متابولیک ؛
پاکسازی پوست از سموم.
سفتی و لطافت پوست را بهبود می بخشد.
اکسیژن رسانی بافت ها را افزایش می دهد و خون رسانی آنها را بهبود می بخشد.
حمایت از مجسمه سازی عضلات شکم و سایر قسمت های عضلانی که در آن از  مرکز پخش گن ساعت شنی استفاده می کنیم.
پشتیبانی کمر در حین ورزش.

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل با برنامه های آموزشی مختلف در بازار موجود است که می توانید خودتان انتخاب کنید. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق آنها مستقل از ما فعالیت می کنند.

هنگام انتخاب کمربند لاغری ، باید براساس نیازهای خود هدایت شوید ، نه مد. وقتی قرار است از آن در حین تمرینات استفاده کنیم ، مدلی را که برای آن در نظر گرفته شده انتخاب کنید. اگر وقت ورزش ندارید و قرار است  قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای  به طور مستقل کار کند ، این مدلی است که باید انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که کمربند نئوپرن نه تنها برای افرادی که می خواهند شکل خود را تغییر دهند بلکه در بسیاری از موقعیت های غیر منتظره نیز مفید است:

بهبود زخم را تسریع می کند
بدن را هنگام موتور سواری یا اسکی گرم می کند گن ساعت شنی ارزان قیمت  از این قسمت های بدن در برابر اثر باد و سرما محافظت می کند.

گن ساعت شنی لاتکس  علاوه بر خاصیت لاغری ، توسط طرفداران دو چرخ نیز استفاده می شود. کمربند هنگام رانندگی با موتور سیکلت یا کار در فضای باز در برابر پیچیدن محافظت می کند. نئوپرن خاصیت لاغری دارد و عایق حرارتی بسیار خوبی ایجاد می کند. تسمه های نئوپرن به لطف روش تولید بدون درز بسیار راحت هستند.




نظرات در مورد گن ساعت شنی آیا ارزش خرید دارد؟

کمربند نئوپرن تاثیری در چربی سوزی ندارد ، اما نظرات بسیاری از افراد اجازه می دهد که بگویند روند لاغری را تسریع می کند. کاربران مزایای بسیاری را که کمربند نئوپرن هنگام استفاده از آن فراهم می کند تأیید کرده اند.

هر شخصی که کمربند نئوپرن را آزمایش می کند ، نظر متفاوتی در مورد اثرات آن دارد. اکثریت قریب به اتفاق تصمیم به خرید کمربند برای اهداف لاغری می گیرند. به همین ترتیب بسیاری از آنها کمربند نئوپرنی را انتخاب می کنند که از آنها در موتورسیکلت یا ورزش های زمستانی استفاده می کنند.بسیاری از موارد بستگی به کیفیت کمربندی دارد که می توانید خریداری کنید ، زیرا بعضی از آنها به سادگی بی کیفیت هستند. قیمت آنها حدود 10 زلوتی است و نظرات بسیار ضعیفی دارند. ارزش سرمایه گذاری در کمربندهای نئوپرن با کیفیت بالاتر را دارد که دارای بازبینی بهتری هستند زیرا معمولاً ضخیم تر ، با دوام تر و تأثیر مفیدی بر بدن ما دارند. با این حال ، به یاد داشته باشید گرانترین کمربندهایی را که حتی چند صد زلوت هزینه دارند خریداری نکنید ، زیرا قدرت آنها با قیمت افزایش نمی یابد ، همانطور که برخی نظرات در مورد کمربندهای نئوپرن نشان می دهد.

بدون فعالیت بدنی مناسب و رژیم غذایی مناسب ، نتایج به نظر نمی رسد. اگر کارهای خود را انجام ندهید هیچ کمربند نئوپرنی کمک نمی کند. تلاش شدید بدنی یک اساس مطلق است که به شما کمک می کند تا کمربند و قدرت آن را در تسریع سوخت و ساز بدن خود به حداکثر برسانید. نظرات در مورد این محصول متفاوت است ، اما ما به شما توصیه می کنیم که خودتان آن را بررسی کنید ، زیرا می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

نظرات و موارد منع مصرف در مورد استفاده از کمربند نئوپرن

استفاده از کمربند نئوپرن بیش از 15-30 دقیقه در روز توصیه نمی شود. استفاده بیش از حد از آن ممکن است منجر به قرمزی یا جوش شود. کمربند نئوپرن چربی نمی سوزاند ، اما با شکل گیری تنش عضلانی اضافی در اطراف کمر ، شکم یا ران ها ، بر شکل گیری بدن تأثیر مثبت دارد. علاوه بر این ، باعث ترموژنز می شود ، یعنی گرمای آزاد شده در حین تمرین ، که ممکن است سرعت چربی سوزی را افزایش دهد




تاثیر گن ساعت شنی اصل بر روی چربی سوزی شکم و پهلو بی نظیره

 

شلوار هات شیپر رویای لاغری سریع شما رو به واقعیت تبدیل میکنه