سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گن ساعت شنی تاپی بهتر است یا گن ساعت شنی جلیقه ای

گن ساعت شنی تاپی بهتر است یا گن ساعت شنی جلیقه ای

3 ردیف بسته شدن قلاب و چشم برای نگه داشتن یک محکم در اطراف گن ساعت شنی برای رسیدن به اثر طولانی مدت اثر کمر درد حتی بعد از شروع به کاهش وزن ، ساخت 25 استخوان فولادی از کیفیت جنس shapewear استفاده می کند. گن ساعت شنی لاتکس انعطاف پذیر و بادوام ، نرم است. به عنوان استخوان های پلاستیکی ، می توانند به راحتی خم شوند اما به سرعت در منزل بهبود می یابند. اگر نگران استحکام فولادی هستید یا خیر ، می توانید آن را با آهنربا آزمایش کنید.

 گن ساعت شنی ارزان قیمت باعث فشرده سازی زیاد در اطراف کمر ، و خط کمر را بیش از 3 اینچ کاهش دهید تا شکل قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای مورد نظر به شما بخورد. سایز مورد نظر خود را با نقشه اندازه انتخاب کنید. لطفا قبل از خرید ، دور کمر و دور شکم خود را بسنجید ، اگر قفسه سینه و باسن شما بسیار بیشتر است ، باید اندازه آن را سفارش دهید.

مرکز پخش گن ساعت شنی

بهترین مارک گن ساعت شنی لاتکس ما از استیل ساخته شده اند تا استحکام و پشتیبانی بیشتری را به شما ارائه دهند تا شما را در بهترین حالت قرار دهد. فشرده سازی بالا لاتکس با دوام مقاومت بالایی را در برابر منحنی باریک به شما می دهد. همچنین برای LONG TORSO کار خواهد کرد. به کاهش 3-5 اینچ کمر کمک می کند. اصلاح کننده کمر لاتکس به دلیل داشتن باند الاستیک به راحتی از پایین تا زیاد قابل تنظیم است تا در حین تمرین ، شکل دادن و از دست دادن اینچ فشرده سازی را افزایش  دهد

خرید حضوری گن ساعت شنی

لطفاً خط کمر را اندازه گیری کرده و ابتدا تصویر چپ را بخوانید ، در صورت وجود ایده ، ابتدا با ما تماس بگیرید و ما درخواست شما را برآورده خواهیم کرد ، بازپرداخت یا بازپرداخت در دسترس است ، شما را راضی می کند. 4 طراحی قلاب و چشم: این Latex fajas reductoras دور کمر 4 ردیف از بستن بزرگ قلاب و چشم است ،تاثیر گن ساعت شنی در مقایسه با سایر مربیان کمر ، می تواند دور کمر را در یک دامنه بزرگتر کاهش دهد ، فوراً بدن شما را به یک ساعت شلاق شکل می دهد. شکل.

بهترین مارک گن ساعت شنی

طراحی منحنی ایده آل: این منحصر به فرد منحصر به فرد منحصر به فرد طراحی گن ساعت شنی جلیقه ای اصل ورزشی باعث می شود که وسط شما حتی کوچکتر به نظر برسد ، و زیبایی زیبایی منحنی های زنانه را نشان می دهد.

 قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا لاتکس ما 100? طبیعی و با بوی بسیار کمی است. این بو بوقت موقتی است و طی 3 تا 4 روز بیشتر از بین نخواهد رفت. اگر دوست ندارید بوی ساندویچ خود را در یک منطقه با تهویه مناسب رها کنید و از بین برود. لایه لاتکس باعث افزایش دمای ناحیه شکم شما (اثر سونا) می شود ، گن ساعت شنی اصل باعث ایجاد عرق و تغییر شکل مجدد و کاهش ذخایر چربی می شود. لایه داخلی برای جذب عرق به گونه ای طراحی شده است که احساس ناراحتی نکنید.

همه سینه های کمر به طور مساوی ایجاد نمی شوند ، محصول ما در کلمبیا در کارخانه ما تولید می شود ، و ما بیش از 20 سال است که ساندویچ کمر تولید می کنیم. طناب های کمر ما طراحی شده اند تا ماه های زیادی بطور روزانه استفاده شوند. هسته لاتکس این محصول تأیید شده است تا روی بدن شما استفاده شود. بسیاری دیگر از سوزن بندها از جادوگر لاستیکی برای سلامتی شما مضر هستند.

گن ساعت شنی ارزان قیمت را از ما تهییه کنید