سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گن ساعت شنی لاتکس کلمبیا درجه 1

خرید گن ساعت شنی لاتکس کلمبیا درجه 1

مربیان دور کمر اساسا کمرنگ هستند که شبیه به شکمبند ساعت شنی سنتی هستند. همچنین به عنوان cinchers دور کمر، کدرهای دور کمر، و کاهنده های دور کمر، این باکتری ها و ناحیه تناسلی را به همراه کاهش وزن کمر خود را تشدید می کند. آنها از مواد مختلف ساخته شده و طرح های مختلفی دارند. آنها به یک روند مد تبدیل شده اند، و شما می توانید آنها را در حالی که ورزش استفاده می شود!

شما ممکن است آگهی های مختلفی از مربیان دور کمر در فیس بوک و Instagram داشته باشید و اگر همه آنها یکسان باشند، فکر کنید؟ نه آنها نیستند. در اینجا انواع متخصصین دور کمر وجود دارد.

دو نوع مربیان کمر - کرست و سینچر دور کمر وجود دارد.

لاتکس توسط زنان در قرن هجدهم کشف و استفاده می شوند و از فولاد سخت زدن ساخته می شوند. آنها شگفت آور می توانند 3-6 اینچ دور کمر شما را بشورند. اما گاهی اوقات می توان در طول روز دردناک بود.

تاثیر گن ساعت شنی

گن ساعت شنی تاپی کمر دارای انعطاف پذیری پلاستیکی انعطاف پذیر هستند که می تواند با استفاده از یک زیپ یا لسس با توجه به سطح راحتی شما تنظیم شود. آنها می توانند 2 سانتی متر دور کمر خود را بگیرند. شما می توانید به راحتی سینچرهای کمر در زیر لباس خود را در طول کار، مدرسه، ورزشگاه یا حتی در خانه برای کمر کمر قرار دهید. اما چگونه می توان با استفاده از یک تمرین کننده دور کمر، اینچ ها را پاک کرد؟ این را در بخش بعدی ببینید.

گن ساعت شنی با افزایش گرمازایی (تولید گرما) در ناحیه کمر شما کار می کند، کمر خود را شکل می دهد، وضعیت بدن شما را بهبود می بخشد و اثرش را روی لباس هایتان تاثیر می گذارد.

هنگامی که شما به طور منظم تمرینات کمر را می پوشید، گرمای افزایش در ناحیه کمر شما متابولیسم سلول ها را در قسمت متوسط ??خود افزایش می دهد. در نتیجه شما چربی را در ناحیه کمر خود خواهید ریخت.

همچنین، بسیاری از ما دارای یک موقعیت متخلخل است که حتی بهترین چهره های ما را خجالت می کشد. استفاده از کمپرسورها باعث می شود که شما با پشت سر گذاشتن پشت بام و جلو و عقب نشینی، از شما جلوگیری شود.

و در نهایت، گن ساعت شنی لاتکس، شکل بدن شما را بهبود میبخشند، از هرچیز اضافی جلوگیری میکنند.

اما سوال اصلی این است که آیا آنها برای استفاده امن استفاده می کنند؟ در اینجا چیزی است که باید بدانید.

آیا استفاده از گن ساعت شنی ارزان قیمت ایمن است؟

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای به راحتی می توانند تا زمانی که در آنها راحت هستند استفاده کنید. اگر شما یک یا دو یا دو اندازه کوچک را خریداری کنید، فکر میکنید که فقط یک روز کمر باریکتر را دریافت خواهید کرد، فقط درد و رنج شماست. بنابراین، عاقلانه انتخاب کنید. دریغ نکنید و دریچه ای کوچک خود را به نقطه ای که آن را به یک مشکل سلامتی تبدیل می کنید، فشار دهید.

اکنون اجازه دهید به شما در مورد 10 بهترین مدرسان کمر در بازار بگویم. رفته پایین

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل و تفاوت قیمت آن