سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر آنچه که باید در مورد گن ساعت شنی بدانید

هر آنچه که باید در مورد گن ساعت شنی بدانید

صدها سال زنان (و مردان) گن ساعت شنی پوشیده اند ، اما وقتی کارداشیان این کار را می کنند؟ رونق! آموزش کمر به موضوعی داغ تبدیل می شود.

با بازگشت مد به روابط عاشقانه خود با شکل گن ساعت شنی لاتکس ، بیشتر افراد در مورد چگونگی عملکرد کمر سوال دارند. ما برای پاسخ در مورد روند الزام آور ، به پاییز آدام آماس سان فرانسیسکو - که او مالک و یکی از سازندگان برجسته کرست در جهان است - پرداختیم.

گن ساعت شنی ارزان قیمت در حال حاضر یک موضوع محبوب است. آیا این همان corseting است؟

من می خواهم بگویم که آنها ارتباط دارند ، اما اصلاً یکسان نیستند. آموزش کمر در مورد کاهش تدریجی اندازه طبیعی دور کمر از طریق پوشیدن مداوم کرست است. کرست ها را می توان برای سرگرمی ، مد ، لباس ، پایه و اساس و حتی پشتیبانی پزشکی و پشتی پوشید

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای چگونه آغاز شد؟

این یک سوال نسبتاً درگیر است. اولین گن ساعت شنی جلیقه ای اصل  کمر که ما اصلاً از آن چیزی می دانیم جنگجویان در کرت باستان بودند. (ظاهراً نشانه قدرت و قدرت ورزشکاری داشتن کمر به میزان قابل توجهی کوچک بود.) در طول تاریخ ، مربیان معروف کمر وجود داشته اند - اغلب حق امتیاز ، یا ، مانند امروز ، مشهور "حق امتیاز". در گذشته داشتن یک کمر کوچک به معنای این بود که شما یک خانم اوقات فراغت یا یک آقایی با وقت آزاد کافی برای مراقبت از چهره خود باشید.

چرا فکر می کنید تمرین کمر دوباره محبوب شده است؟

در یک دهه گذشته بازگشت تدریجی به تجلیل از فرم زنانه وجود داشته است و افراد مشهور متعددی در این تغییر در "نوع بدنه ایده آل" نقش داشته اند. این کار با دیتا فون تیز آغاز شد و اکنون کریستینا هندریکس ، بیانسه ، کیم کارداشیان و نیکی میناج نیز توجه بسیاری از مردم را جلب می کنند ، نه تنها به استعدادهایشان ، بلکه چهره هایشان: بی روح و کمرنگ است.

چه چیزی در این روند دخیل است؟

برای کاهش واقعی کمر ، لازم است که کرست را بطور منظم بپوشید. روزانه ایده آل است ، اما حتی چند بار در هفته بر انعطاف پذیری کمر شما تأثیر خواهد گذاشت.

مرکز پخش گن ساعت شنی

توصیه می کنم با پیدا کردن یک سازنده کرست معتبر ، ایده آل را در جایی شروع کنید که بتوانید روی بهترین مارک گن ساعت شنی استفاده کنید تا دریابید که این حتی چیزی است که از آن لذت خواهید برد. متناسب بودن اینجا مهم است! هنگامی که یک کرست پیدا کردید که دوست دارید آن را بپوشید ، مرتباً آن را بپوشید ، تا جایی راحت بپوشید. هرچه بیشتر آن را بپوشید ، پیشرفت شما بهتر خواهد بود. با پوشیدن آن در تمام روز و تمام شب در ابتدا ، به انتهای عمق خود نکشید. آرام آرام کار کنید. به بدن خود گوش فرا دهید و اگر ناراحت هستید ، خرید حضوری گن ساعت شنی را شل کنید یا آن را بردارید. این مسابقه نیست؛ سفر به همان اندازه مهم است.

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا

تاثر گن ساعت شنی چیست؟

در مورد خودم صحبت می کنم ، متوجه می شوم که هرچه بیشتر قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا  بپوشم ، راحت تر می توانم کمر را در آن بکشم و هرچه به طور مرتب آن را بپوشم ، نتایج چشمگیرتر می شوند. یکی از مزایایی که من از پوشیدن کرست ، و نه فقط گن ساعت شنی اصل به طور خاص دیده ام ، این است که افراد خود را در یک نور متفاوت می بینند ، غالباً برای اولین بار از یک کمر زیبا در آینه می بینند ، شاید برای اولین بار. از آنجا که ، به عنوان یک جامعه ، ما از لاغر بودن قدردانی می کنیم ، بسیار ساده و قدرتمند است که به سادگی آن را مانند کمر بپوشیم.

آیا این فقط میانبر برای افرادی است که نمی خواهند کار رژیم و ورزش را انجام دهند؟

هیچ مقدار پیلاتس یا یوگا نمایشی را که کرست می تواند در تنها چند دقیقه ایجاد کند ، ایجاد نمی کند. اشتباه نکن! من رژیم غذایی و ورزش های سالم و همچنین پوشیدن کرست را برای خط کمر باریک توصیه می کنم. علاوه بر این ، می فهمم که مزایای روانشناختی از پوشیدن کرست وجود دارد که کمی غیر منتظره و مطمئناً کم ارزش است. وضعیت فرد بهبود یافته است ، و این تنها به معنای ایستادن و نشستن محکم تر نیست: حالت ایستاده به شکل اطمینان است. اگر مستقیم ایستاده اید ، واقعاً احساس اطمینان بیشتری می کنید و به همین ترتیب ظاهر می شوید. این یک نوع حلقه بازخورد مثبت است. همچنین ، اگر به نظر می رسد اسکولیوز یا کمر ضعیف دارید ، یک شکمبند ساعت شنی خوش ساخت و راحت احساس خارق العاده ای خواهد کرد!

مربیان دور کمر به عنوان لوازم جانبی عالی برای خانمها تلقی می شوند. با این حال ، مشکل شکم برای همه از جمله مردان نگران کننده است. این مشکل با مصرف آبجو افزایش یافته است که یک عادت آشنا برای آقایان است. نیاز به پرداختن به نگرانی ها ، بسیاری از تولید کنندگان را به سمت ایجاد آموزش کمر برای آقایان روی آورده است.

گن ساعت شنی تاپی به گونه‌ای طراحی شده است که به شما در ریختن چربی شکم سفت و سخت کمک می کند. آنها با افزایش درجه حرارت بدن و تعریق ، کاهش وزن سالم را تحریک می کنند. این محصولات بهترین روش برای بهبود شکل و حالت بدن را ارائه می دهند. علاوه بر این ، آنها در افزودن یک بعد اضافی از شدت به تلاش شما برای کاهش وزن بسیار عالی هستند. اگرچه مربیان مرد کمر به اندازه زنان در دسترس نیستند ، اما تأیید مشهور باعث افزایش محبوبیت آنها شده است.مربیان دور کمر برای مردان هنگامی که با یک برنامه رژیم غذایی جعلی و رژیم های آموزشی جعلی ترکیب شوند عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهند. با این وجود ، کلید دستیابی به اهداف تناسب اندام شما پیدا کردن یک لوازم جانبی مطمئن و مؤثر است. بازار با تعداد بیشماری از مربیان کمر مردان غافلگیر است. Landing best به توانایی شما در شناسایی ویژگی های یک محصول باورنکردنی وابسته است. این بدان معناست که اصول ابتکار مربی کمر شما باید فوق العاده باشد. راهنمای بصیرت ما تمام جزئیات مهم را برای کمک به روند خرید شما ارائه می دهد.


شناخت بهترین مارک گن ساعت شنی به روش های گوناگون

https://www.hot-shapers.ir/product/corset-slimming-hot-shapers/