سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای در بازار ایران

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای در بازار ایران

گن ساعت شنی با کیفیت و بادوام است که در کلمبیا تولید می شود. بلافاصله شکل منحنی زیبایی ایجاد می کند.
لاتکس طبیعی

گن ساعت شنی لاتکس طبیعی ساخته شده است و این لاتکس تصویب شده است که روی بدن شما استفاده می شود. هنگامی که این قطعه shapewear از بسته خارج می شود ، بوی کمی لاتکس دارد و ممکن است هنگام اولین بار نیز آن را بو کنید ، اما بو بعد از چند روز کاملاً از بین می رود. استخوان های قابل انعطاف به شما در اصلاح وضعیت بدن کمک می کند. لایه داخلی این گن ساعت شنی ارزان قیمت باعث جذب عرق شما می شود ، بنابراین پوشیدن آن در طول فعالیت های روزانه یا تمرینات شما مشکلی ندارد.

اگر می خواهید اندازه گن ساعت شنی جلیقه ای اصل را تنظیم کنید ، به عنوان مثال اگر می خواهید فشار را افزایش دهید ، این مشکلی نیست ، Cincher کمر دارای دو ستون قلاب و چشم بسته است.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای لیدی باریک قادر است تا پنج اینچ را از کمر شما خارج کند و آن شکل زیبا و شیک ساعت شنی را ایجاد کند. همچنین وضعیت شما را اصلاح می کند و از ستون فقرات شما پشتیبانی می کند و باعث کاهش درد کمر می شود. همچنین می توان آن را تحت سبک های مختلف لباس پوشید ، بدون اینکه مربی کمر قابل رویت باشد.

نظرات در مورد مرکز پخش گن ساعت شنی باریک
نظرات مثبت

من عاشق این مربی کمر هستم. من 7 و این بهترین مارک است.

این اولین خرید مربی من بود و من نمی توانستم شادتر باشم.

به من یک ساعت شنی عالی می دهد و همه چیز را صاف می کند.

قلاب ها احساس می کنند قوی هستند و بزرگ هستند. کار را راحت تر کردم همانطور که خودم را فشردم.
نظرات منفی

خیلی کوتاه بود ، من فکر نمی کنم که ساخته شده برای نیم تنه طولانی باشد.

من برای خانم های کمر کوتاه توصیه نمی کنم ، اما کمر متوسط ??و بلند باید خوب باشد.

مربی کمر لاتکس لیدیکس کلمبیا ، خانم باریک فاجاس

اگر به دنبال بهترین مارک گن ساعت شنی باکیفیت و بادوام از کلمبیا هستید ، مطمئناً خرید حضوری گن ساعت شنی کمر گزینه خوبی است. سینه بند کمر از لاتکس طبیعی ساخته شده است و بر روی پوست احساس راحتی می کند و بو بعد از دو روز پوشیدن این شامپوها بو از بین می رود. ما عاشق شکل منحنی آن تقریباً فوراً هستیم.تاثیر گن ساعت شنی با کیفیت و بادوام ، که در کلمبیا تولید می شود.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا که می توانید برای فعالیت های مختلفی از جمله پیاده روی ، کار کردن ، خرید ، کار کردن یا رفتن به مهمانی از آن استفاده کنید. شیشه های بدنه شما را صاف نگه داشته و وضعیت بدن را بهبود می بخشد.
کرست آموزش دهنده کمر زیبا و زیبا

گن ساعت شنی اصل از 10? اسپندکس و 90? پلی استر ساخته شده است که باعث می شود پارچه تنفس و کشش شود. الگوی توری زیبا باعث می شود که کرست زنانه ساعت شنی و زیبا به نظر برسد. دارای 9 استخوان فولادی مارپیچ است که از دوام و انعطاف پذیری برخوردار هستند ، کرست مربی کمر به راحتی خم می شود. سه ردیف قلاب و بسته شدن چشم اطمینان حاصل می کند که مربی کمر در بدن شما محکم بماند.

شکمبند ساعت شنی را می توان به راحتی در زیر لباس های خود پوشید ، بدون اینکه مردم متوجه شوند که شما آموزش کمر دارید. این می تواند در طول فعالیت های روزانه ، مانند کار ، یا حین تمرین در مرکز تناسب اندام یا دویدن در خارج از منزل استفاده شود. فشرده سازی وضعیت شما را بهبود می بخشد و کمردرد را تسکین می دهد.

گن ساعت شنی تاپی و زنانه کمر است ، قطعاً یکی از زیباترین آنها. می توانید آن را به راحتی در زیر لباس خود بپوشید ، بدون اینکه مردم متوجه شوند که در آن لحظه آموزش کمر دارید. فشرده سازی سطح خوبی وجود دارد ، اما فشرده سازی به اندازه برخی دیگر از مربیان کمر که آزمایش کرده ایم نیست. اندازه به نظر می رسد بزرگ است.

Trainer یک محکم فشرده سازی بالاست که کمر شما را تقریباً 3 تا 5 اینچ کاهش می دهد. همچنین یک محصول تمرینی کمر مناسب برای پوشیدن در هنگام انجام ورزش است.
فشرده سازی زیاد

سینه بند کمر Dilanni از لاتکس و پنبه ساخته شده است ، در حالی که 9 فلزی استخوان مارپیچ استیل به راحتی خم می شوند ، اما هنوز هم سطح بالایی از فشرده سازی را به شما می دهند ، بنابراین به حفظ وضعیت مناسب کمک می کند و همچنین می تواند پشتیبانی خوبی در تسکین کمردرد مربی کمر دیلانی زیر بغل را به آرامی بلند می کند و وسایل بازرگانی توسط 3 ردیف قلاب چشم در محل نگهداری می شود. البته این قلاب ها و چشم ها همچنین امکان اندازه گیری انعطاف پذیر را فراهم می کنند.

شما می توانید برای فعالیت های روزمره از این مربی کمر استفاده کنید ، آن را برای کار یا در خانه بپوشید ، اما همچنین یک پوشاک مناسب برای رفتن به مرکز تناسب اندام یا کلاس یوگا است. همچنین می تواند توسط مادران جدیدی که شکم پس از زایمان دارند استفاده شود.

گن ساعت شنی تاپی برای مجالس مهمانی عالی است