سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با گن های ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیا 09386932322

آشنایی با گن های ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیا 09386932322

لاغری ، پس از زایمان و شکل دادن لباس زیر شامل انواع گن ساعت شنی تاپی ، کرست ، بدن و شورت است. آنها برای شکل دادن به کمر ، باسن و معده طراحی شده اند. اکثر طرح ها دارای تنظیم چند مرحله ای هستند که به شما امکان می دهد با خلاص شدن از شر هر سانتی متر غیر ضروری در کمر ، از محیط دور کم کنید. شکمبند ساعت شنی پس از زایمان و شیشه های شیشه ای باعث بهبود سریع تر می شوند.

گن ساعت شنی اصل

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا و شکل دهی Tummy Trimer دارای تنظیم سه مرحله ای است. لباس زیر انعطاف پذیر به بدن چسبیده ، رول نمی شود و از بالا به پایین حرکت نمی کند. این ماده دارای ساختار متخلخل و سوراخ هایی است که به پوست اجازه تنفس می دهد. هزینه تاثیر گن ساعت شنی حدود 30 PLN است.

خرید حضوری گن ساعت شنی دیگری است که به خوبی به بدن می چسبد و در زیر لباس نامرئی است. از مش نازک و انعطاف پذیر لانه زنبوری ساخته شده است. مش به بدن می چسبد و چین های روی معده ، طرفین و پشت را مدل می کند. علاوه بر این ، دوام و تنفس دارد. هزینه حدود 25 PLN است.

با بهترین مارک گن ساعت شنی داغ عرق خواهید کرد و 4 برابر سریعتر از هر لباس دیگری وزن خود را کاهش می دهید!

مرکز پخش گن ساعت شنی هنگام سوختن کالری همیشه خشک و نامرئی می ماند.

پارچه هوشمند نئوتکس که از آن کمربند ساخته شده است ، نرم و سبک است ، به لطف آن ، این گن ساعت شنی جلیقه ای اصل ورزشی نوآورانه می تواند به عنوان لباس بیرونی یا زیر لباس پوشیده شود ، جایی که کاملاً نامرئی خواهد بود.

در حالی که قسمت داخلی مواد باعث افزایش درجه حرارت بدن و در نتیجه افزایش تعریق می شود ، پارچه خارجی رطوبت را جذب می کند

پوشیدن بیشتر ، برای نتیجه بهتر ، پوشیدن بیشتر.

هر چه بیشتر قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای بپوشید ، نتایج بهتری خواهید یافت! کمربند مناسب است هنگام ورزش یا نشستن در رایانه ، از آن استفاده کنید. شما می توانید آن را هنگامی که از نظر جسمی فعال هستید ، بدون توجه به آنچه انجام می دهید بپوشید ... زیرا کمربند همیشه نامرئی و خشک است ، بنابراین هیچ کس راز شما را برای یک چهره کامل کشف نمی کند!

در کمربند Hot Shapers ، می توانید شکل خود را شکل داده و وزن خود را نه تنها هنگام تمرین و ورزش ، بلکه به سادگی با پوشیدن آن هر روز کاهش دهید! مواد مدرن استفاده شده در پارچه باعث گرم شدن قسمت های مختلف بدن ، افزایش دمای داخلی آنها ، تسریع و افزایش عرق شدن می شود که به لطف آنها چربی می سوزانید.

با استفاده از Hot Shapers شما 4 برابر سریعتر از هر لباس دیگر عرق خواهید کرد و وزن خود را کاهش می دهید! کمربند نئوپرن هنگام سوزاندن کالری همیشه خشک و نامرئی می ماند.

پارچه هوشمند نئوتکس ، که از آن کمربند Hot Shapers ساخته شده است ، نرم و سبک است ، به لطف آن می توان این کمربند ورزشی خلاق را یا به عنوان لباس بیرونی یا زیر لباس پوشید ، جایی که کاملاً نامرئی خواهد بود.

در حالی که قسمت داخلی مواد باعث افزایش دمای بدن و در نتیجه افزایش تعریق می شود ، پارچه خارجی رطوبت را جذب می کند به طوری که کمربند همیشه خشک می ماند. پوشیدن بیشتر ، برای نتیجه بهتر ، پوشیدن بیشتر. هر چه بیشتر کمربند لاغری بپوشید ، نتایج بهتری خواهید یافت!

کمربند مناسب است هنگام ورزش یا نشستن در رایانه ، از آن استفاده کنید. شما می توانید آن را هنگامی که از نظر جسمی فعال هستید ، بدون توجه به آنچه انجام می دهید بپوشید ، زیرا کمربند همیشه نامرئی و خشک است ، بنابراین هیچ کس راز شما را برای یک چهره عالی کشف نمی کند!

خرید حضوری گن ساعت شنی

گن ساعت شنی ارزان قیمت کمربند شکمی نئوپرن را می توان هر روز زیر لباس پوشید یا فقط در حین ورزش پوشید. با افزایش دمای بدن و حفظ گرما ، ضمن کاهش موجود ، از تشکیل بافت جدید چربی جلوگیری می کند. کمربند به شکل شما در جلسات تمرینی و فعالیتهای روزمره و همچنین هنگام رانندگی کمک می کند. کمربند همچنین باعث تقویت ناحیه کمر می شود. هنگامی که گرما را به بدن خود می رسانیم ، کل متابولیسم به سرعت تسریع می شود ، و به این ترتیب - چربی سوزی 5.10 یا حتی 15 برابر سریعتر از یک روند طبیعی است.

در مقایسه با سایر کمربندهای موجود در بازار. گن ساعت شنی لاتکس برای تغییر محیط است ، بنابراین انتخاب اندازه مناسب بسیار مهم است. علاوه بر این ، Velcro می تواند برای بدن تحریک کننده باشد و باعث ساییدگی پوست شود

کمربندهای لاغری چیست؟

کمربندهای نئوپرن چگونه به درستی کار می کنند؟ آیا آنها می توانند جایگزین ورزش های سنتی یا ورزش های آهسته دویدن شوند؟ آیا واقعاً می توانید با کمک کمربند لاغری وزن کم کنید؟ معلوم است که جواب این سؤال چندان ساده نیست. کمربند نئوپرن به طور موثری عضلات را تحریک می کند و به کاهش چربی بدن کمک می کند ، اما در عین حال نمی توان انتظار داشت که کل بدن را پیچ کند - به دلیل نقاط کار می کند. با این حال ، این یک راه حل اضافی مؤثر است که قادر به لاغر کردن قسمت خاصی از بدن است.

گن ساعت شنی چگونه کار می کنند؟

شایان ذکر است که بسته به مدل انتخابی متفاوت به نظر می رسد. انواع مختلفی از کمربندهای نئوپرن لاغری وجود دارد:

کمربندهای لرزشی ارتعاشی - این نوع کمربندها معمولاً دارای چندین برنامه با ارتعاشات متفاوت هستند. لرزش ، در حالی که عضلات را تحریک کرده و آنها را گرم می کند ، که روند چربی سوزی را تسریع می کند ،
کمربندهای لاغری ماساژ و ارتعاش - این نوع کمربندها نه تنها باعث لرزش و تحریک عضلات می شوند ، بلکه معده را تسریع در متابولیسم نهایی ، علاوه بر آرامش عضلات ،
کمربندهای لاغری با عملکرد سونا - این کمربندها همچنین دارای برنامه های مختلف لرزش هستند و علاوه بر این بدن را گرم می کنند ، که باعث تعریق در منطقه می شود. این منجر به تسریع روند چربی سوزی می شود.

همه کمربندهای لاغری نئوپرن ذکر شده از مواد انعطاف پذیر ساخته شده اند. آنها همچنین در زیر لباس نامرئی هستند. بنابراین ، آنها می توانند با موفقیت روزانه و حتی در حین فعالیت های معمولی پوشیده شوند. بنابراین می توانید هنگام تمیز کردن ، تماشای تلویزیون ، گشت و گذار در اینترنت یا خواندن کتاب تمرین کنید.

گن ساعت شنی لاتکس کلمبیا

شلوارک و تاپ و لاغری هات شیپر